söndag 15 april 2018

FLOWER GIRL TILDA



                                                                Hej mina vänner!

Här kommer mitt senaste DT-kort för All About Magnolia Challenge # All About Spring,
Flower Girl Tilda från Magnolias I belive in unicorns Collection-17.
Ett easelcard med en liten hälsning "Just sittin`here thinking about you" som jag gjort med en massa olika stämplar som jag hittade i mina gömmor.


                                                     Mönsterark från Maja design-Celebration
                              Diesen runt Tilda är en favorit från Marianne Design,tassels likaså.
                                     Fjärilarna är från NOOR,alla de övriga är Magnolia.
                     Just sittin`here thinking of you är en Magnolia stämpel,fjärilen  och girlanden 
                      är från Stempelglede ,frimärket och texten är  gamla stämplar jag hittade        
                                                        i mina lådor,tyckte det blev helt okey.       




                                                      Tack för att Du tittade in till min blogg
                                                                               ♥    ♥   ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar