lördag 17 februari 2018

TILDA RAINING HEARTS



                                                            Hej mina scrapvänner!

Mitt senaste DT-kort för All About Magnolia,temat denna gång var "lace and pearls" så jag tänkte att det varit Alla Hjärtans Dag nyligen så det fick bli ett lite hjärtan på mitt kort.Valde Magnolias Raining Hearts Tilda(tror jag den heter)en special stamp från Magnolia.
Detta är resultatet


                                         
                                                       Mönsterark från Maja Design och Bildmålarna
                           Dies från NOOR,Marianne Design,La la land,Cherry Lynn och Magnolia.
                                                              Spets och pärlband från mina gömmor.



                                                          En liten närbild  

 
Tilda är som vanligt färglagd med Distress Markers och Pads.
 
 
 
Tack för att Du tittade in till min blogg
♥    ♥   ♥

                          

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar