måndag 3 juli 2017

HAPPY SUMMER TILDA



                                                        Hej mina scrapvänner!

Här kommer mitt senaste kort för All About Magnolia-All About Summer.
Valde en av mina nyaste stämplar Happy Summer Tilda från Magnolias Summer Collection-17 och en gammal Tulip Walkway från Magnolias Butterfly Dreams
Collection-11.Maskade ihop dem så här



                                                                           Mönsterark från Maja Design.
                                                                           Dies från Marianne Design,La la-land,NOOR och
                                                                           Magnolia.

                                                                                NÄRBILD

 
Motivet är färglagt med Distress Ink Markers och Pads.
Lite Liquid Pearls- White Opal
Lite Stickles- Star Dust
 
 
 


En liten favorit bland mina dies,det lilla söta
kortet/kuvertet från Marianne Design. 
 
 
Tack för att Du tittade in till min blogg
♥    ♥    ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar